autorem wszystkich monologów i głównym pomysłodawcą dialogów jest Tytus, aktualnie lat siedem

czwartek, 15 grudnia 2011

granice możliwości


Rozmowa przedsenna, śpiewam „ach śpij kochanie, jeśli gwiazdkę z nieba chcesz, dostaniesz…”. Te słowa okazują się być inspirujące.

Tytus: Ale to nie da się tak zdjąć gwiazdki z nieba.

Próbuję nie odpowiadać kategorycznie, więc milczę mrucząco.

Tytus: To nie jest prawda, tylko kołysanka.
Ja: Tak się mówi. „dam ci gwiazdkę z nieba” to znaczy „zrobię dla ciebie, co tylko zechcesz”

Tytus milczy pytająco.

Ja: Jak się kogoś kocha, to można dla niego wszystko zrobić
Tytus: Wszystko? A Ty mnie kochasz tak bardzo?
Ja: Tak.
Tytus: Ale nie możesz przecież zrobić dla mnie wszystkiego.
(sprawdzam): Czego na przykład nie mogę dla ciebie zrobić?
Tytus: Nie możesz rozpalić ogniska na drzewie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz