autorem wszystkich monologów i głównym pomysłodawcą dialogów jest Tytus, aktualnie lat siedem

czwartek, 23 stycznia 2014

kto to śni?


Poprzedniej nocy we śnie byłam w małym miasteczku, do którego zjechałam ślizgiem z góry. Tam na placyku zobaczyłam wóz straży pożarnej, policję i karetkę.
Po obudzeniu, jak każdego ranka, poszliśmy do przedszkola, a pod przedszkolem, u wylotu uliczki stał wóz straży pożarnej i karetka pogotowia. Później opowiedziałam o tym Tytusowi, o tym dziwnym dla mnie zbiegu okoliczności. Tytus na to z zachwytem i szeroko otwartymi oczami powiedział:
- Wiesz, to może jest tak, że to tutaj, to sen.
Rozejrzałam się dookoła, staliśmy na zaśnieżonej alejce, dookoła bloki, drzewa, sklepy, ludzie. No to pytam Tytusa:
- A jak myślisz, kto go śni?.
Tytus po chwili milczenia:
- Nie wiem.
- Ja? Ty? - pytam dalej.
- Oboje to śnimy - odpowiada Tytus.
- Tylko my?
- No nie. Wszyscy, którzy w tym są - zatacza ręką dookoła.
Potem w tym tu śnionym śnie rozegraliśmy kolejną wojnę na śnieżki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz