autorem wszystkich monologów i głównym pomysłodawcą dialogów jest Tytus, aktualnie lat siedem

wtorek, 7 lutego 2012

trudne rozmowy frontowe


Zasypiamy, rozmawiamy. Dziś jest o kajdankach, policjantach i więziennictwie. Odpowiadam tak jak potrafię, chociaż to nie jest mój ulubiony temat. Ale cóż, takie czasy.
Tytus ogłasza:
- A jak żołnierz czołgiem kogoś zabije, to natychmiast idzie do więzienia.
Ja na to sobie myślę coś na kształt "o, matko!" i odpowiadam przecząco, że wcale nie idzie do więzienia. Kłótnia jak znalazł.
No ale zgryz, bo jak ja niby mam wytłumaczyć, kiedy wolno zabijać, a kiedy nie wolno, jeśli sama tego nie pojmuję? I pozostaje mi naiwne: "wiesz, wojna jest głupia. chciałabym, żeby jej nigdy nie było."
A potem zostaje jeszcze ten smutek...
Śpij dobrze, Synku...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz